Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 19, 2012

empty

like people said, "what goes around comes around"
whatever happen, zaty terima semuanya dengan redha..
i'm too tired for wut had happen..
biar lah Tuhan yg menentukan mana yg salah mana yg benar..
sebab Dye lebih mengetahui apa yang terjadi.
mungkin ni satu dugaan yang Dye berikan pada sy,
agar saya jd lebih tabah utk mengharunginya..
mgkn dengan apa yg terjadi ada hikmah disebaliknya..
sy hrp sy akan jd lebih matang utk mengahadapi semua mslh yg mendtg..

ibu, along mnx maaf sbb alg dh buat ibu risau lagi kali ni..
mmg betul ckp ibu, seseorang yg baek dgn kita x mnjamin yg stu hari nnt dye akn berubah..

adi, zaty mnx maaf sbb x dgr ckp adi.
zaty cbe jd kuat, tp lama2 air mata nie ngalir tnpa henti.
like you said, "biar org buat kita, kita jgn buat org"
"jadikan yg negatif tu pd yg positif"
"biar lah org nk becerita buruk, aslkan sape yg kenal kamu taw kamu cm mne"
"kalau kamu btl2 slh pun, biar lah org nk cerita apa, sbb dye lgi dpt dosa bukan pahala"

ha, kau lah yg sntiasa memahami aku selaen adi.
kau lah bahu aku selain adi..
kau lah pendengar setia aku selain adi..
aku syg kau sgt2 ha..
aku akn igt sume nasihat2 kau..
sorry, sbb kali nie aku nangis lagi..

adek felt, tengs sbb sntiasa ada dgn akk..
sentiasa fhm akk..
sentiasa bg sokongan kat akk..
akk syg adk sgt2..

dorg lah 3org yang paling penting dalam hidup sy..
dorang lah nadi saya..
sy syg sangat2 kat dorg..
sy harap dorg akan terus ad untuk sy n percya saya..

insyaAllah, mulai hari nie, sy akan berjanji dgn diri sy sndri.
yg sy tak akan rapat, or baek or ape2 jerk dgn sape2 pun..
ckup lah hanya sekadar berkawan biasa..
dan sy harap, dgn ape yg trjadi nie lebih mematang kan saya..

lastly, special THANKS to HAMBA ALLAH yg menyampaikan cerita sama ada baek atau buruk..
andai apa yang awak cerita itu benar, saya hanya mmpu ucpkan maaf kpd DYE..
tapi, andai apa yang awak ckp nie tidak benar, biarlah hanya TUHAN sahaja yang membalasnya..
cuma, apa yg sy rse skrg sy hanya terkilan knp tuan empunya diri tak bertanya ape2 dulu kat sy,
dan terus buat kesimpulan mcm tu jerk..
tp ape2 pun, sy mnx maaf dgn ape yg trjdi.biar lah sy mengalah n undur diri..

mcm awak ckp yg sy takkan keseorangn..
YA !!!! mmg sy tak kan keseorang even x d awak pun..
sbb saya masih ade family, teman sy yg msh percya kan sy
dan yg paling penting sy ade ALLAH yg 24jam sentiasa ada utk sy..
sy hrp dgn keunduran saya, awak x pyh lah nk bercerita or ape2 pun lg psl saya..
cukup hanya awak jge hal awak, sy jaga hal saya..
sy ttup cerita psl awk, awak ttup cerita pasal saya..



No comments:

Post a Comment